30-10-2015

Extra bericht

Misschien heb je het al wel gemerkt, maar mijn artikelen komen op vrijdag eigenlijk altijd te laat online. Ik baal hier zelf erg van, omdat ik had gezegd: Vrijdag, 18:00 uur. Het punt is, mijn artikelen heb ik dan altijd wel af. En om ze precies op tijd online te kunnen zetten, zet ik mijn artikel in het schema om 18:00 uur. 

De eerste keer kreeg ik een appje van een vriendin met de vraag waar mijn artikel bleef, en de andere keren controleerde ik het zelf.
Ik heb 1 keer een artikel geplaatst op woensdag. Dit was de lookbook, en wonder boven wonder is dit het enige artikel dat zichzelf wel online heeft gezet.
Voorlopig, totdat mijn probleem is opgelost, zal ik mijn artikelen handmatig plaatsen. Ik heb tot nu toe elke keer gehoopt dat het toch goed ging, en ik zal het blijven proberen met het schema. De artikelen kunnen dus te laat blijven komen, mijn excuses daarvoor.
Ik hoop op jullie begrip, en weet dat ik er mee bezig ben!


Xxx, Dagmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten