03-10-2015

20 facts


Hoi allemaal!

Omdat dit een nieuwe blog is, en jullie mij dus waarschijnlijk nog niet kennen, dacht ik dat het leuk zou zijn als ik vandaag een 20 facts zou plaatsen.
< Dit ben ik:


Laten we beginnen!




01. Ik heet Dagmar
02. Ik ben 16 jaar
03. Ik woon in Drenthe
04. Ik ben geboren op 1 augustus 1999
05. Ik zit in Havo 5
06. Ik zit op streetdance
07. Ik heb een konijn, genaamd Dice
08. Ik werk als schoonmaakster en afwasster in een restaurant
09. Ik heb 2 lieve BFF's
10. Ik heb een internet best friend
11. Ik hou erg van bakken en koken
12. Mijn grote liefde is chocolade
13. Ik ben erg creatief
14. Ik ben fan van One Direction, Hey Violet en 5 Seconds Of Summer
15. Ik wil volgend jaar de filmacteur opleiding doen in Amsterdam
16. Ik verzamel zonnebrillen uit de hoofdsteden van Nederland
17. Mijn favoriete schoenen zijn Vans en pumps
18. Ik ben fan van mijn nichtje Emma van 4 en van mijn nog ongeboren nichtje, Diesel genoemd
19. Ik kan behoorlijk lang douchen (en dat vindt mijn moeder niet erg leuk)
20. Met feestjes wil ik altijd iedereen verassen

Dat was het voor deze week! Ik zou jullie ook graag leren kennen. Wil je dus iets over jezelf vertellen? Dat mag in de reacties, via instagram of via twitter. Deze kan je vinden op de pagina Requests and contact.

Xxx, Dagmar

1 opmerking: