26-09-2015

updateschema uitleg

Hoi allemaal!



Ik weet dat mijn blog nu al best een tijdje online staat, maar dat ik nog niets gepost heb. 


Dit komt omdat ik elke week wil posten, maar niet zeker weet of ik elke week wel een blogpost kan maken. Daarom werk ik nu wat vooruit.
Ik heb nu 2 blogposts af, en heb ook al een paar ideeën voor volgende posts.
Maandag ga ik naar Parijs, waar ik natuurlijk heel veel zin in heb. Samen met een andere blogger, Ilona, gaan wij hier ook nog een paar dingen maken. Zo komt er een outfit-post uit Parijs aan.
Ilona is iemand die jullie wel vaker tegen zullen komen op mijn blog. Ik ga samen met haar verschillende dingen maken, waarvoor we ook al een paar ideeën hebben.



Ik ben van plan om dit weekend nog een paar posts te maken en dan dus vanaf vandaag elke vrijdag te bloggen. Ik zie wel of ik dat red, maar laten we er vanuit gaan dat dat lukt!




Dus, vanaf vandaag, elke vrijdag om 18:00 een nieuwe blogpost!




Xxx, Dagmar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten