20-11-2015

Ripped jeans: 5 outfits

We kennen hem allemaal wel. De ripped jeans. Ik wil al heel lang zo'n broek, maar mijn moeder vindt het vreselijk. Trouwens, mensen zien me aankomen. Altijd nette bloesjes en jasjes, en dan opeens ripped jeans. Ik probeer mijn stijl de laatste tijd wel te veranderen. Zo draag ik momenteel een lang blauw vest, met een shirt in mijn hoge broek. Het is iets stoerder dan wat ik normaal draag, en ik vind het zelf wel leuk staan. Toch kan ik nog niet de geschikte outfit in de winkels vinden.
Wel op Polyvore. Daar vond ik trouwens ook deze leuke broek. En daar ga ik jullie vandaag 5 outfits mee laten zien.
Enjoy!

De broek is van Topshop. Hij kost £40,00, dat is gelijk aan €56,16.
Helaas had ik van tevoren niet gekeken of alles nog aanwezig was, en heb ik het bij elkaar geplaatst. Bleken sommige dingen uitverkocht te zijn. Helaas. Ik heb geprobeerd soortgelijke items te vinden.



1. Nutella-cropped top
Deze cropped top is ontzettend schattig, en in deze combinatie is hij ook een beetje stoer.
Cropped top: $10,21/€9,52
Vest: €295,- (voor de rijken onder ons) soortgelijk vest: €39,95
Tas: $14,42/€13,44
Schoenen: uitverkocht... bijna identieke schoenen: £49,99/€70,19
Armbandjes: All Time Low, afgeprijst voor $7,87/€7,32
Hoesje: uitverkocht... soortgelijk hoesje: €36,83 er is een simpelere variant onder dezelfde link voor €18,62




2. Flannel
Je ziet ze tegenwoordig overal: de flannel. Het geeft een stoer tintje aan je outfit, en kan op verschillende manieren gedragen worden. Open, dicht of om je middel.
Flannel: $31,50/€29,33
Cropped top: £32,00/€44,82
Tas: €277,05 (want ja, het is een Michael Kors)
Schoenen: $54,95/€51,16
Armbandjes: niet meer te koop, soortgelijke armbandjes: €14,37
Ketting: de ketting is te koop als je een account hebt, ook dan is pas de prijs te zien. En ik ben te lui om er eentje aan te maken ;)
Telefoonhoesje: €37,24 er is ook een simpelere variant onder dezelfde link voor €18,62




3. Ocean Blue
Tank top: $22,45/€22,01
Vest: £8,00/€11,43
Tas: €27,73 (in de foto zien jullie een ander design dan die op de site staat, op de foto staat Aztec Multi. Dit kan je veranderen bij "color")
Schoenen: De exacte kon ik niet vinden. Je hebt veel soortgelijke te koop, google maar even op Vans Tie Dye. Bijvoorbeeld deze: €38,50
Ketting: uitverkocht... soortgelijke ketting: €3,99
Armbandjes: uitverkocht... voor soortgelijke armbandjes, zie outfit 2.
Telefoonhoesje:€37,31







4. Girls
Trui: $18,36/€17,21
Tas: uitverkocht... soortgelijke tas: €66,00
Schoenen: uitverkocht... Ik kon geen soortgelijke vans vinden.
Armbandjes: $15,00/€14,04
Oorbellen: €45,00
Telefoonhoesje: £5,99/€8,55




5. pink flowers
Cropped top: uitverkocht... soortgelijke cropped top: $16,99/€15,90
Tas: $18,00/€16,87
Schoenen:£19,99/€28,25
Ketting: uitverkocht. Ik kon geen soortgelijke ketting vinden.
Oorbellen: uitverkocht... soortgelijke oorbellen: $6,00/€5,62
Telefoonhoesje: €37,31







Dat was het artikel van deze week! Ik ben echt helemaal Polyvore-verslaafd. Lijkt het je nou ook leuk om collages van outfits te maken, of wil je makkelijk online shoppen en je favoriete items bijhouden? Hier kun je zelf een account aanmaken. Ik ben van plan aan mijn moeder te vragen of ik sommige items mag kopen, omdat ik het echt super mooie kleding vindt.
Vond je dit artikel leuk? Laat het me dan even weten in een reactie, en misschien maak ik dan nog wel een keer een soortgelijk artikel.

Xxx, Dagmar


1 opmerking:

  1. OMG love it! Ik twijfelde steeds of ik scheuren in mijn zwarte broek zou maken, t mag wel, doe ik misschien ook wel haha :)

    BeantwoordenVerwijderen