25-11-2015

Engelse pagina

Hey,

ik blog nu al wel een tijdje, De dat vind ik erg leuk. Ik had laatst ook een linkje in een Whatsapp-groep gestuurd, met de vraag of zij ook een kijkje wilden nemen.
Alleen daar zaten ook mensen uit het buitenland in, en die zeiden dat ze het jammer vonden dat ze het niet konden lezen. Daarom bedacht ik me dat het misschien leuk zou zijn om ook een paar artikelen, dus die die het meeste gelezen zijn, naar het Engels te vertalen, en deze op een speciale Engelse pagina te plaatsten.
Ik heb dan ook na overleg met een aantal vriendinnen besloten deze te maken. Omdat ik zelf merk dat ik pagina's bijwerken vaak niet doe, heb ik een andere blog gemaakt. Dit is de link: http://translateddiyouareperfect.blogspot.nl/
Ik zet hier alleen mijn meest bekenen en dus populairste artikelen op, omdat het bloggen me anders meer tijd gaat kosten dan ik momenteel heb.
Op mijn engelse blog zal ik artikelen posten op zaterdagmiddagen om 16:00 uur. Dit is niet wekelijks, nogmaals omdat ik daar de tijd niet voor heb.
Hopelijk nemen jullie, of in ieder geval een aantal buitenlanders, een kijkje!

Xxx Dagmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten