30-11-2015

DANKJEWEL!

Lieve lieve lieve lezers,

Afgelopen week is er heel wat gebeurd op mijn blog.
Normaal gesproken heb ik, op dagen dat ik een artikel plaats, ongeveer 25 pageviews. Deze donderdag, terwijl ik geen artikel online heb gezet, had ik er 55! Dat is echt veel meer dan normaal, en ik ben er dan ook heel erg blij mee.

Mijn artikelen op woensdag en vrijdag zijn trouwens gewoon op tijd, namelijk om 18:00 online gekomen. Ik hoop dat ik het probleem voorgoed heb opgelost.

Deze zaterdag had ik nog een klein feestje te vieren, want ik heb de 500 pageviews gehaald! Ook al is dit niet ontzettend veel, ik ben er echt ongelooflijk blij mee.

Omdat het nu best wel goed gaat met DiYouArePerfect, heb ik binnenkort een verassing voor jullie. Ik kan nog niet zeggen wat, en wanneer. Ik hoop het zeer snel online te kunnen zetten, maar in verband met tijdsgebrek zou dat lastig kunnen worden. Toch hoop ik dat ik jullie over een paar weken kan verassen met een aantal speciale artikelen!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week, en tot vrijdag!

Xxx, Dagmar

1 opmerking: