06-11-2015

Oktober foto's

Hoi allemaal!
Nou, het is weer november. Had ik halverwege oktober nog 700 foto's in mijn mobiel, is dat inmiddels alweer verdubbeld. Oktober was dan ook een volle maand. De eerste twee dagen zat ik nog in Parijs, vlak daarna had ik alweer herfstvakantie en tussendoor heb ik ook niet erg veel stil gezeten. Daarom leek het me leuk om een aantal van deze oktober foto's met jullie te delen!
Ik moet eerlijk bekennen, ook in oktober ben ik veel op twitter geweest. Instagram, whatsapp... Via alle social media krijg ik wel foto's binnen. En dat zijn er veel.



 

Deze foto is mijn eerste foto van oktober. Het is een foto van de snapchat van 5 Seconds of Summer. Het was hun eerste snapfoto, en mijn vriendinnen en ik konden er allemaal wel om lachen. Ik zit in een whatsappgroep met veel fans van de band, en deze foto ging dan dus gelijk rond. Dit is overigens mijn eigen screenshot.








Deze foto is gemaakt voor paleis Versailles. We hadden allemaal ontzettend de slappe lach, want we hadden een fanclub achter ons aan. Blijkbaar zijn blonde meisjes en meisjes met krullen heel interessant voor Japanners, want ze wilden allemaal foto's van en met ons. Deze dag was ik heel erg misselijk, maar op het moment van de foto voelde ik me net wat beter.







Dit is een foto die ik via whatsapp gekregen heb. Dit is een armbandje die veel vriendinnen van mij hebben of hebben gehad. Het armbandje heeft een redelijk lang verhaal, en ik vind dat dit verhaal niet op internet hoeft. Op het armbandje staat Barbs en op het engeltje staat made for an angel. Door bepaalde omstandigheden hebben sommigen het armbandje verbrand.






Deze foto heeft een beetje een link met vandaag, 6 november. Deze kom heb ik gemaakt bij kunst. Het thema van deze periode was bebouwde kom, dus heb ik deze oefenkom gemaakt. Vandaag, op het moment dat ik dit schrijf zelfs, wordt mijn werk beoordeeld door mijn docent. Deze kom was niet het eindwerkstuk, maar ik vind dit wel de mooiste kom.






Tja... En dan ben je terug van Parijs. Zit je hier weer, in het saaie Drenthe waar nooit wat gebeurd. Ik was bezig met mijn spullen toen ik al deze boekjes en kaartjes tegen kwam. Ik besloot er een collage van te maken en het in mijn plakboek te bewaren. Op het moment ligt het zo onder mijn kast, maar lijm heb ik er nog niet bij gehad...






Deze foto vind ik zelf echt heel erg leuk. We staan er niet allemaal op ons best op, maar dit is dus een zootje van mijn vriendinnen. Achter mij zit Serena, dan Ilona en tenslotte Dana. Veel foto's van ons allemaal hebben we niet, dus deze is wel redelijk uniek. Maar sowieso, ik vind dat we er leuk op staan en dit is gewoon wie wij zijn.






Dit ben ik, met mijn moeder. We gingen laatst op een avond naar de Makro in Groningen, die helemaal vernieuwd is. Bij binnenkomst stond er een golfkarretje waar we een rondleiding in kregen, en dat moest natuurlijk even vastgelegd worden. Mijn vader ging ergens koffie drinken en mijn broertje rende achter het wagentje aan.






Twitter is geweldig. Ik kan de hele dag mijn idolen stalken zonder dat ze het doorhebben. Of terwijl ze het wel door hebben. Kan natuurlijk ook. Maar het stalken. Dat is heerlijk. Deze foto was van de Where We Are tour van One Direction, waar 5SOS ook was. En ik natuurlijk ook. Toen ik die herinnering tegen kwam, moest ik wel een screenshot maken. Mét de tekst.






Ja. Ik ben een mens. Ik heb ook misvormde selfies op mijn telefoon. Deze was eigenlijk alleen voor twee vriendinnen bedoeld, maar ach. De foto is gemaakt op de toiletten van een buurthuis. Ik was op bruiloft bij mijn neef en de wc's waren zo ranzig, dat ik er een foto ging maken. Wauw. Logica. Ik weet het. Maar ik kon het niet laten.







Deze foto is een beetje ongemakkelijk. Het is van dezelfde dag als de wc-selfie. Op de bruiloft van mijn neef dus. Dit is een foto met de bruid. Ze hebben beide niet zo veel geld, dus het is niet echt een heel bijzondere jurk. Maar hij was wel heel schattig. Bovendien, ze is hoog zwanger. Veel trouwjurken vind je niet in die maat. De avond was wel super gezellig.





Samen met Sandra en Serena ben ik in de vakantie naar de Primark geweest. Dat was echt heel gezellig! Ik was het meeste geld kwijt, maar het was het waard. Op de trein-wc had ik me omgekleed, en mijn nieuwe bloesje aangetrokken. Ook heb ik mijn 5 Seconds of Summer muts opgedaan. Serena had deze ook gehaald. Het was een topdag!







En natuurlijk moest mijn verjaardag ook gevierd worden. Ik was verkleed als Barbie, helaas mislukte het een beetje, en Ilona ging als Chucky van de Childsplay-films. Dit zijn onze favoriete films en dus vond ik het super leuk bedacht. 's Avonds hadden we pizza gegeten, cake versierd met roze slagroom en Magic Mike gekeken, een echte meidenavond dus!






Onze whatsapp groepsfoto! De whatsappgroep dus. Met allemaal 5SOS-fans van over de hele wereld. Neem bijvoorbeeld Kacie. Australië. Zelina, Nederlands maar woont in Amerika. Onze gesprekken zijn Engels. We zijn best wel een close groep. Dit is onze groepsafbeelding. Michael en Daniel. Zo ontzettend schattig, die verdient wel een plaatsje op mijn blog.





En toen dit. Spooktocht van Jan Postema, mijn dansschool. Samen met Ilona zit ik op streetdance. Super leuk en gezellig.  Op 30 oktober was het dan zover. De jaarlijkse spooktocht. Samen met Dana en Thom gingen we heen. Maar toen deed de film het niet en gingen de wedstrijdteams dansen. Met de lampen aan. Tijd voor een selfie!





Alleen Ilona heeft geen selfiecamera op haar HTC. Jammer, maar in de spiegel kan je ook foto's maken. De lamp was toch aan en er stond op dat moment niemand te dansen. Dana en ik hadden de slappe lach omdat Thom en Ilona steeds zaten te flirten, en ongemakkelijk deden. Dus kwam deze foto er uit. Dana half op mij leunend, en Thom en Ilona gezellig naast elkaar.




En dat waren de 15 foto's van oktober. 
Hopelijk vonden jullie het leuk!
Xxx, Dagmar

1 opmerking:

  1. t was idd een beetje ongemakkelijk met Thom haha, we een heel leuk artikel <3 alleen die foto omg

    BeantwoordenVerwijderen