16-10-2015

3 favoriete beautyartikelen

Hoi allemaal!


Vandaag heb ik weer een favorieten-post voor jullie. Deze keer gaat het over mijn 3 favoriete beautyartikelen. Deze staan niet in een specifieke volgorde. Ik weet niet of alles nog te koop is, maar als je de beautyproducten ook zal willen, kan je altijd zoeken!








1. Pupa-oogschaduw


Deze oogschaduw heb ik een paar jaar geleden op de rommelmarkt gekocht. Pupa is een redelijk duur merk, maar ik kocht deze oogschaduw met een nagellak, lipgloss en nog wat spulletjes voor 10 euro, helemaal nieuw. Deze aanbieding was helaas uniek, maar als mijn oogschaduw op is, heb ik de volgende keer er best een beetje meer voor over.
Ik vind zelf de kleuren erg mooi. Door de zwarte te verspreiden over de lichtgrijze kleur vanuit je ooghoek, krijg je een schaduw-effect. Je kan zelf bepalen hoe donker je de kleur wilt hebben, door de hoeveelheid zwart aan te passen.






2. Nivea Hawaii flower and oil douchegel


Zelf ben ik helemaal gek op douchegel. Omdat toen ik klein was ik altijd veel soorten op mijn verjaardag kreeg, had ik een grote voorraad. Helaas raakte deze op. Ik had een andere Nivea-douchegel die ik erg fijn vond, en besloot deze weer te kopen. Maar hij was in de aanbieding, 2 halen 1 betalen. Ik nam dus nog één mee, maar ik wist niet welke. Uiteindelijk besloot ik dan voor deze te gaan, en ik ben helemaal verliefd op deze geur. Het is een erg frisse geur, maar wel heel zomers. Ik ben dus niet van deze in de winter te gebruiken, maar dat neemt niet weg dat dit een echte favoriet van me is.




3. Pupa-lipgloss

Zoals ik eerder al zei, heb ik ooit een keer een setje met make-up gekocht op de rommelmarkt. Hier zat ook een geweldige roze Pupa-lipgloss bij. Deze ben ik helaas verloren vlak voor mijn schoolfoto in 2014, maar ik moet hem toch melden. Weten jullie een winkel waar ik een nieuwe kan kopen? Laat het me even weten!


Dat was het weer voor deze week. Wat zijn jullie favoriete beautyproducten? Laat het me weten in de reacties!
Xxx, Dagmar

1 opmerking:

  1. Zo'n soortgelijk oogschaduwpalette (zelfde kleuren maar ziet er net wat anders uit) is 16,50 heb t ff opgezocht XD

    BeantwoordenVerwijderen