22-10-2015

lookbook 25-09-2015

Hoi allemaal!
Ik was vanmiddag redelijk vroeg vrij van school. Ik stapte op de fiets naar huis, maar al na een paar meter begon het te regenen. Balen natuurlijk, maar later thuiskomen is ook geen optie. Daarom beet ik door de zure appel heen en fietste mijn 10 kilometer terug naar de warme kachel in onze woonkamer. Op de fiets dacht ik terug aan deze warme dag, 25 september.
Oké, heel warm was het niet. Maar het zonnetje scheen, ik kon makkelijk mijn zomerjas aan en het was droog. Die dag had ik een excursie naar Groningen. In een oude fabriek was de expositie Noorderlicht, waar ik naartoe ging met kunst.
Die ochtend had ik nog wel gewoon les, maar dat was kunst-praktijk dus ik hoefde geen boeken mee. Na de praktijkles had ik 2 tussenuren. Samen met 2 vriendinnen zijn we wat rond gaan lopen door onze school en langs het water.
Samen met Ilona besloot ik toen foto's te maken voor een lookbook. We hebben het heel gezellig gehad en hebben ons kapot gelachen. Sommige van de foto's zijn bij de expositie gemaakt. Veel leesplezier!






Dit had ik aan







Mijn broek is van het merk Object en is gekocht bij Van de Belt modewereld in De Wijk.
Mijn schoenen zijn van Vans, en zijn gekocht op internet.















Mijn bril is van RayBan. Ook draag ik make-up van Pupa (oogschaduw) en de Hema (mascara), maar dat is niet goed te zien op de foto's.





Mijn vestje is gekocht bij Van de Belt Modewereld in De Wijk. Het vestje is van het merk Object.
Het blousje is van Atmosphere en is gekocht bij Primark in Almere. Daar heb ik ook het strikje in mijn haar gekocht.











Mijn ketting is van de Six. Mijn rubberen armbandjes heb ik gekocht bij de Xenos en het zwarte armbandje heb ik gekocht bij een concert. Mijn horloge komt uit een Frans winkeltje net als de ring, en het armbandje is een cadeautje van Ilona uit Gran Canaria.

Ik heb ook nog een paar foto's samen met Ilona gemaakt. Ik heb Ilona leren kennen in 2013. Sindsdien is ze mijn beste vriendin. 
Ilona heeft zelf ook een blog. Zij is mijn inspiratie om DiYouArePerfect te beginnen. Er zullen vast nog meer samenwerkingen met haar volgen.













Zo. Dat waren best veel foto's. Dit artikel heeft me dan ook behoorlijk veel tijd gekost, maar ik ben er blij mee. 
Ilona plaatst vandaag ook een lookbook, van dezelfde dag. Hierboven hebben jullie al een beetje gezien wat zij aan had op deze 25 september. Ben je nou geïnteresseerd? Klik dan hier om naar inspi4you van Ilona te gaan. Zij plaatst elke maandag en woensdag een artikel over lifestyle, fashion en meer. Elke vrijdag komt er bij haar een DIY online.
Ik hoop dat jullie zeker ook een kijkje bij haar gaan nemen, want dat is zeker de moeite waard!

Xxx, Dagmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten