18-12-2015

Mededeling


 
Lieve allemaal,

Ik heb tot nu toe elke week een artikel geplaatst. Soms vind ik het lastig om iets te bedenken, maar ik kom toch elke week met iets.

Ik zit al een week na te denken over een goed onderwerp, maar kon niets bedenken. 
Daarom een vraag: zouden jullie tips voor blogartikelen kunnen achterlaten in de reacties? Ik wil je blog er ook wel bij vernoemen als je die hebt en ik jouw tip gebruik.
Verder is er deze week helaas, voor de eerste keer, geen artikel. Ik heb heel veel schoolwerk waar ik me al met moeite op kan concentreren. Afgelopen zondag kreeg ik op mijn werk plotseling heel veel rugpijn, waar ik nog steeds ontzettende last van heb. Bij de computer zit ik automatisch in een houding die ontzettend slecht voor mijn rug is, maar ik kan niet anders zitten omdat ik dan niet goed bij de toetsen kan.
Het spijt me heel erg dat er geen artikel is, maar ik ga de komende twee weken veel bloggen zodat ik een heleboel artikelen op voorraad heb, en dan altijd wat heb om te posten. Verder komen er nog wel een paar extra artikelen online de komende tijd, met betrekking tot kerst en nieuwjaar.
Ik maak het dus goed!

Xxx, Dagmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten