23-12-2015

Extra bericht


Lieve allemaal,


Wauw, wat een week weer. Ik ben momenteel bezig met een artikel voor vrijdag, wat een kerst-diy zal zijn. Ik hoop heel erg dat hij op tijd online komt, maar ik kan niets beloven.
Ik dacht, vakantie. Tijd genoeg om te gaan bloggen. Niet dus. Blijkt.
Mijn opa heeft dementie en dus zijn een paar weken geleden zijn paarden weggegaan, maar het stalletje moet wel leeg. Dat kost veel tijd.
Verder is er vrijdag iets ontzettend heftigs gebeurd. Dit kwam natuurlijk compleet onverwachts.
Een kennisje van mij, die ik 4 jaar geleden heb leren kennen in mijn eerste dansjaar en waar ik echt heel close mee ben geweest, heeft een ernstig ongeluk gehad. Vrijdag is ze geschept door een auto, en dit heeft ze niet overleeft.
Ik ben daar ontzettend van geschrokken, en heb het daar ook best moeilijk mee. Alles wat er gebeurt, doet me aan haar denken. Morgen is de begrafenis en natuurlijk ga ik daar naartoe, maar ook dit kost weer tijd.
Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben. Het artikel komt sowieso online, ook al wordt het misschien na kerst. Dan heb je er misschien volgend jaar wat aan.

Ik hou van jullie!
Xxx, Dagmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten